  • Data: 2002-10-31 16:06:22
    Temat: Re: WKU i policja
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > No to moze kilka slow wyjasnien. Jesli chodzi o wezwania to byly to listy
    > polecone wiec musialem potwierdzic odbior.

    No tak... a kto mowil zeby je w ogole odbierac? Jak widzisz ze z WKU to po
    prostu nie odbierasz. Ale na to juz za pozno, na przyszlosc dobrze pamietac ze
    pierwszego listu mozna spokojnie nie odbierac i wygrac na czasie 2-3 tygodnie
    zanim wroci.

    > przeciez nie ukrywam sie ani nic takiego a okres w ktorym przysylali mi te
    > wezwania to zaledwie piec miesiecy !!??

    Chyba nie mowisz powaznie. Odebrales wezwania i nie stawiles sie na nie, czyli
    nie ma zbyt duzej roznicy gdybys sie ukrywal.

    G.