  • Data: 2007-01-02 19:35:48
    Temat: Re: WKU, a szanse na ominiecie ?
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 2 Jan 2007 19:24:20 +0000 (UTC), Roger napisał(a):

    > Gdybym zlozym wniosek o kolejna komisje lakarska i udowodnil bym ze jestem
    > naprawde chory?

    Na 10 dni przed poborem ? Kiepsko to widzę, miałeś 4 lata.

    > Jak jest dokladnie ze stawieniem sie u nich w celu odebrania powolania do odbycia
    > zas. sl. wojsk?

    Jeśli nie stawisz się po odbiór tzw. biletu po prostu go olewając możesz
    zostać doprowadzony do Wojskowej Komendy Uzupełnień siłą w asyście
    żandarmerii i policji.

    > Tego samego dnia mam egzamin maturalny, a dodatkowo nie mam ochoty isc teraz
    > do woja- mam wazniejsze sprawy...

    Mogłeś o tym myśleć wcześniej...

    > Nigdy sie nie wymigiwalem od odbycia sluzby wiec moze jakies odroczenie moglbym
    > dostac?

    Idź i porozmawiaj z komendantem uzupełnień i złóż pisemnie prośbę o
    odroczenie służby.

    Jest szansa, że komendant też człowiek ...

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex: