    From: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WKU a pielegniarki
    Date: Tue, 25 Mar 2003 02:49:07 +0100
    Sender: p...@o...pl@pepe.hechtsheim.wohnheim.uni-mainz.de

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> schrieb im
    Newsbeitrag news:b5o181$dnt$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > :-))) Wyobraz sobie te fascynujace procesy o to ze lekarz badajacy piersi
    > jest mezczyzna, kawa w mcdonaldzie jest za goraca, a wlasciciel zakladu
    > pogrzebowego stosuje nieuczciwą konkurencję bo mozna wejsc na strone jego
    > zakladu wpisujac 'sex" w wyszukiwarce:-)))))) Aż się chce życ:-)) Czasami
    > nie wiem która grupa jest lepsza ta czy pl.rec.humor.najlepsze:-))
    >
    > HaNkA

    No popatrz ty sie jak nasz kraj sie rozpraw(n)iczyl !!! Juz nawet ludzie
    chca bronic swych wlasnych interesow!
    Jak ci nie odpowiada, to przejdz na humor, byle byl bardziej smieszny niz
    twoje wywody.

    pozdr
    Przemek

    P.S. Swoja droga, ciekawe jak tobie by sie podobalo badanie piersi wykonane
    przez mezczyzne. No fakt, bardzo mozliwe, ze bylaby to dla ciebie sama
    przyjemnosc. Ale to nie znaczy, ze dla wszystkich kobiet.