  • 1. Data: 2008-02-03 15:39:56
    Temat: WKU - Studia, a potem studium policealne
    Od: "Michał W." <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    W marcu ukończę studia wyższe, ale aby uniknąć 3miesięcznego przeszkolenia
    wojskowego chciałbym od razu zapisać się do studium policealnego. Po
    semestrze mogę zostać bez problemu z niego wyrzucony, gdyż od października
    chcę rozpocząć kolejne studia. Chodzi mi jedynie o przeczekanie pół roku.

    Wydaje mi się, że dobrze interpretuję ustawę o powszechnym obowiązku obrony
    RP, wraz ze zmianą w "Dz.U. 2005 nr 180 poz. 1496 2005.10.21". Limit 23 lat
    do których kiedyś obowiązywało odroczenie z tytułu nauki w studium
    policealnym już w/g tej nowelizacji nie istnieje.

    Czy mam rację? Czy dla WKU nie wyda się dziwnym że ukończyłem studia wyższe
    a teraz uczęszczam do studium policealnego? Czy mogą to w jakiś sposób
    zakwestionować?

    dzięki za wszystkie odpowiedzi
    Michał

  • 2. Data: 2008-02-03 15:58:44
    Temat: Re: WKU - Studia, a potem studium policealne
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 03.02.2008 Michał W. <m...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Czy mam rację? Czy dla WKU nie wyda się dziwnym że ukończyłem studia wyższe
    > a teraz uczęszczam do studium policealnego? Czy mogą to w jakiś sposób
    > zakwestionować?

    Nie
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2008-02-03 16:15:05
    Od: "Michał W." <m...@p...onet.pl>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Nie

    W sensie: mam rację i nie mogą tego zakwestionować, tak? :)

    Michał

  • 4. Data: 2008-02-03 18:26:58
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Wg mnie lepiej idz na to przeszkolenie 3-miesieczne, bo inaczej za pare lat
    moga Cie wziasc na 9 :)

  • 5. Data: 2008-02-03 18:47:25
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    JarY pisze:
    > Wg mnie lepiej idz na to przeszkolenie 3-miesieczne, bo inaczej za pare lat
    > moga Cie wziasc na 9 :)

    Zawodowa ma być najpóźniej w 2012 ;)

    --
    k.

  • 6. Data: 2008-02-03 21:10:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kamil 'czemu' Bista wrote:

    > Zawodowa ma być najpóźniej w 2012 ;)

    PO tak długo rządzić nie będzie.
    W 2012 może być obowiązkowa dla wszystkich bez wzgledu na wiek i stan
    zdrowia i fakt że już ją raz odbyli.

  • 7. Data: 2008-02-03 21:29:28
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    witek pisze:

    > PO tak długo rządzić nie będzie.
    > W 2012 może być obowiązkowa dla wszystkich bez wzgledu na wiek i stan
    > zdrowia i fakt że już ją raz odbyli.

    Ale to nawet PiS zapowiadał ;) Nawet już prezydent podpisywał/miał
    podpisać dokumenty o reformowaniu armii.

    --
    k.

  • 8. Data: 2008-02-04 05:02:40
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > W sensie: mam rację i nie mogą tego zakwestionować, tak? :)

    Tak. Po roku od ukończenia studiów i tak zostaniesz przeniesiony do
    rezerwy. Ważne, żeby go jakoś przeczekać.

  • 9. Data: 2008-02-04 07:07:19
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    > Tak. Po roku od ukończenia studiów i tak zostaniesz przeniesiony do
    > rezerwy. Ważne, żeby go jakoś przeczekać.

    Wlasnie ze teraz tak nie jest. Jak nie odbył Przysposobienia Obronnego w
    trakcie studiow to moga go wziasc w ciagu roku po ukonczeniu studiów. A
    raczej biora:)

  • 10. Data: 2008-02-04 07:37:26
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 04.02.2008 JarY <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Wlasnie ze teraz tak nie jest. Jak nie odbył Przysposobienia Obronnego w
    > trakcie studiow to moga go wziasc w ciagu roku po ukonczeniu studiów. A
    > raczej biora:)

    A teraz przeczytaj jeszcze raz to, co napisałem.