eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW-wa Czy da sie nie placic za smieci w niezamieszkalym lokalu? › Re: W-wa Czy da sie nie placic za smieci w niezamieszkalym lokalu?
  • Data: 2020-02-20 17:28:23
    Temat: Re: W-wa Czy da sie nie placic za smieci w niezamieszkalym lokalu?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 20 lutego 2020 16:58:43 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > W-wa?
    > Tak czy inaczej dzięki za info!

    Ale nie ciesz się tak bardzo, bo - jak pisałem - może to tylko wymysł zarządu mojej
    wspólnoty - do uchwał Rady Warszawy są dołączone wzory deklaracji - zupełnie innych
    niż te, które się składa do mojej wspólnoty - i tam nic o "braku gospodarstwa" nie
    ma.
    Inna sprawa, że podaje się liczbę gospodarstw domowych w całym budynku - a nie np.
    liczbę mieszkań.
    Wychodzi na to, że będzie to taka sama kiszka jak do tej pory - ciekawe, czy zaczną w
    końcu sprawdzać, ile kg śmieci produkuje takie statystyczne gospodarstwo (śmieciarki
    mają wbudowane wagi do śmieci) i jak wyjdzie w jakimś budynku, że śmieci jest za dużo
    to zaczną sprawdzać.
    Oraz czy będą też sprawdzać stosunek śmieci segregowanych do niesegregowanych - i jak
    będzie za mały, to dowalą za karę podwójną opłatę.