    Date: Wed, 16 Jun 2010 11:13:25 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W sprawie oszustw internetowych

    W dniu 16-06-2010 10:48, Klin > pisze:

    > W tym wypadku była to propozycja nawiązania kontaktu z bankiem
    > w Londynie. Szczególnie zdziwiło mnie, skonfiskowanie mojej
    > korespondencji w tej sprawie z siostrą w Toronto więc zacząłem
    > podejrzewać chęć przejęcia tych pieniędzy, które proponowała
    > ta Pani chcąc zasilić konto Caritasu. Czyżby nawet banki Londynu
    > brały udział w tych oszustwach?

    Oczywiście. A dyryguje tym królowa angielska. Ale ciiii, nie mów nikomu,
    ze Ci powiedziałam bo znikniesz z dnia na dzień bez śladu...

    Ty naprawdę nie masz problemów w pracy, rodziny, przyjaciół ani hobby??

    Za każdym razem jak słyszę o kolejnej osobie, która się na taki czy inny
    prostacki trick dała nabrać, to stwierdzam, że tych oszustw właściwie
    nie powinno się ścigać.
    To jest po prostu forma naturalnej selekcji, żeby rasa ludzka się z
    bezdennie głupich osobników oczyściła. A przy okazji pieniądze z rąk
    kretynów dostaną się w ręce sprytnych i zaradnych (chociaż moze ciut
    niemoralnych) co w długim okresie jest zdecydowanie bardziej korzystne
    dla gospodarki.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813