  • 1. Data: 2021-06-26 15:24:49
    Temat: W sklepie sprawdzą czy jesteś zaszczepiony
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W sklepie sprawdzą czy jesteś zaszczepiony.
    Pytanie brzmi, w jaki sposób np. pracownicy handlu będą weryfikować
    zaszczepienie przeciw Covid-19 wśród klientów? Jak przypomina serwis
    wiadomoscihandlowe.pl, "przedsiębiorcy będą rozliczani z przestrzegania
    limitów, a to oznacza, że muszą być gotowi do samodzielnego
    weryfikowania, czy dana osoba wchodząca do ich placówki jest
    zaszczepiona". Minister zdrowia tłumaczył, że klient wchodzący do sklepu
    musi mieć przy sobie dowód zaszczepienia. - Ten dowód może mieć
    charakter tradycyjny, czyli wydruk kartki z QR-kodem, albo po prostu
    trzeba mieć na urządzeniu mobilnym ten kod, który będzie do odczytania -
    wyjaśnił Adam Niedzielski.

    https://superbiz.se.pl/wiadomosci/nowe-obostrzenia-o
    d-26-czerwca-w-sklepie-sprawdza-czy-jestes-zaszczepi
    ony-aa-aBzr-59uy-Tty4.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-06-26 15:51:20
    Temat: Re: W sklepie sprawdzą czy jesteś zaszczepiony
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:
> [...]
    > - wyjaśnił Adam Niedzielski.
    >
    > https://superbiz.se.pl/wiadomosci/nowe-obostrzenia-o
    d-26-czerwca-w-sklepie-sprawdza-czy-jestes-zaszczepi

    A tam będzie zdjęcie czy pesel do sprawdzenia zgodności ze zdjęciem w
    dowodzie osobistym? Sklep będzie uprawniony do wyrywkowej kontroli
    że "dowód" zaszczepienia jest zgodny z dowodem osobistym?

    To będzie na naprawdę poważnie czy kolejne malowanie trawy na zielono?

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2021-06-26 16:29:37
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    A. Filip napisał(a):

> [...]
    > że "dowód" zaszczepienia jest zgodny z dowodem osobistym?
    >
    > To będzie na naprawdę poważnie czy kolejne malowanie trawy na zielono?

    W przyszłym roku temat zdechnie śmiercią naturalną.

  • 4. Data: 2021-06-26 16:50:59
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Astralny Rębajło <a...@g...com> pisze:

    d-26-czerwca-w-sklepie-sprawdza-czy-jestes-zaszczepi
    ony-aa-aBzr-59uy-Tty4.html

    > W przyszłym roku temat zdechnie śmiercią naturalną.

    Bez testu sezonu grypowego 2021-2022 można mieć nadzieje na sporo lepiej,
    trzeba się poważnie przygotowywać na niewiele lepiej niż w
    poprzednim, "mieć na półkach" plany na jeszcze gorzej niż w poprzednim.

    Całego świata się nie zaszczepi więc kolejne nowe warianty kowida *będą* IMHO.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2021-06-26 17:16:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.06.2021 o 15:51, A. Filip pisze:

> [...]
    > dowodzie osobistym? Sklep będzie uprawniony do wyrywkowej kontroli
    > że "dowód" zaszczepienia jest zgodny z dowodem osobistym?

    Nie będzie uprawniony ani nawet nie będzie miał do tego narzędzi.

    > To będzie na naprawdę poważnie czy kolejne malowanie trawy na zielono?

    Kolejne bezprawne "zalecenie".

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-06-26 17:19:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.06.2021 o 16:29, Astralny Rębajło pisze:

    > W przyszłym roku temat zdechnie śmiercią naturalną.

    Nie zdechnie, chyba że z partią. Partia wprowadziła stan wojenny bez
    stanu wojennego i tak łatwo z tego nie zrezygnuje. Zwłaszcza że prawo
    już złamali wprowadzając ten stan - za kontynuację większych kar nie
    będzie. Na chuju staną a epidemia nie wygaśnie. Wprowadzali przy
    kilkunastu zachorowaniach - ten poziom utrzymają choćby skały srały i
    bedą tłumaczyć że jeszcze dwa tygodnie.

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2021-06-26 19:16:38
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-26 o 15:51, A. Filip pisze:

> [...]
    > że "dowód" zaszczepienia jest zgodny z dowodem osobistym?
    >
    > To będzie na naprawdę poważnie czy kolejne malowanie trawy na zielono?

    Żaden wsiarz zlodziej z mendami wszami -wózkowy udający ochroniarza mi
    nie będzie sprawdzał dokumentów.

    --
    animka

  • 8. Data: 2021-06-26 19:19:46
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-26 o 16:50, A. Filip pisze:

> [...]
    >
    > Całego świata się nie zaszczepi więc kolejne nowe warianty kowida *będą* IMHO.

    Nowy wariant covida w Polsce już jest. Doszedł.
    Ludzie, którzy jeszcze sie nie zaszczepili czy nie chcą czy nie mogą się
    zaszczepić zdechna z głodu. Natomiast rząd wyżywi sie sam.

    --
    animka

  • 9. Data: 2021-06-26 20:27:31
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    d-26-czerwca-w-sklepie-sprawdza-czy-jestes-zaszczepi
    ony-aa-aBzr-59uy-Tty4.html

    > Nie będzie uprawniony ani nawet nie będzie miał do tego narzędzi.

    Jak piszą od 2 dni media, nie ma obowiązku okazywania tej Kennkarty.
    Tak samo jak żądanie okazanie jej jest bezprawne.

    > Kolejne bezprawne "zalecenie".

    j.w.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 10. Data: 2021-06-26 20:31:32
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    A. Filip napisał(a) :

> [...]
    >
    > Całego świata się nie zaszczepi więc kolejne nowe warianty kowida *będą* IMHO.

    Zaszczepi, zaszczepi. Choćby w Wolsce. Już na tweetach ONI
    publikują, że do tych co się jeszcze nie zaszczepili będą dzwonili
    enkawudziści... eee... znaczy rządowi i namawiali na dobrowolne, bo
    jak nie..., wzięcie udziału w tym eksperymencie nieeksperymencie
    medycznym.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65