eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak
    grają - czy to kpina z klienta?
    Date: Mon, 08 Jun 2015 09:40:20 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <ml3gt5$qqb$1@node1.news.atman.pl>
    References: <5564da7a$0$27524$65785112@news.neostrada.pl> <mk2nj6$fg$3@dont-email.me>
    <mk2o9u$vg1$1@node1.news.atman.pl>
    <5565599a$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <mk44ou$bm5$1@node1.news.atman.pl>
    <55659d7d$0$27523$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <5565be67$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5565c1fe$0$8375$65785112@news.neostrada.pl>
    <5566b7b5$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@n...chmurka.net>
    <556c0c98$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1506061537500.3560@quad>
    <55752d35$0$2203$65785112@news.neostrada.pl>
    <ml3b31$kr9$1@node1.news.atman.pl>
    <557545ba$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-37-152-19-6.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1433749221 27467 37.152.19.6 (8 Jun 2015 07:40:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Jun 2015 07:40:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    In-Reply-To: <557545ba$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:748619
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-06-08 o 09:35, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > W dniu 2015-06-08 08:01, Liwiusz pisze:
    >> W dniu 2015-06-08 o 07:50, Tomasz Kaczanowski pisze:
    >>> W dniu 2015-06-06 15:39, Gotfryd Smolik news pisze:
    >>>> On Mon, 1 Jun 2015, Tomasz Kaczanowski wrote:
    >>>>
    >>>>> W dniu 2015-05-31 22:41, Gof pisze:
    >>>>>> Wyciagasz smartfona, zamawiasz online i odbierasz...
    >>>>>
    >>>>> nie nie - oni to mieli inaczej - zamawiasz i czekasz 2 dni.
    >>>>
    >>>> W sumie zrozumiałe, "od ręki" jest dla klienta któremu się spieszy
    >>>> i jest skłonny zapłacić za składowanie na sklepie, nie ma powodu
    >>>> żeby klient który chce płacić tylko za 100x tańsze składowanie
    >>>> na magazynie był równie "cenny" :)
    >>>
    >>>
    >>> Może i tak i gdyby różnica w cenie nie była 40% to może byłbym skłonny
    >>> zapłacić więcej, a tak koszty składowania w sklepie wzrosną.
    >>
    >> Koszt sklepu to koszt stały, a nie zmienny, więc nic się nie będzie
    >> zmieniało, gdy kapryśny klient nie kupi.
    >>
    >
    > Gdy kapryśny klient nie kupi, to sklep nie zarobi... Wiec koszt jest
    > stały, ale przychód niekoniecznie.

    Teraz już ci lepiej ta myśl wyszła ;)

    I oczywiście - celem sklepu nie jest sprzedaż każdemu klientowi, bo się
    to nie opłaca, najlepiej jest, jeśli się zagospodaruje te 20% klientów
    dających 80% przychodu ;)

    A klienta marudzącego najlepiej wysłać do konkurencji.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1