eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <5564da7a$0$27524$65785112@news.neostrada.pl>
    <mk6snb$7a3$2@node1.news.atman.pl> <mk7trl$mb1$1@srv.chmurka.net>
    In-Reply-To: <mk7trl$mb1$1@srv.chmurka.net>
    Subject: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak
    grają - czy to kpina z klienta?
    Date: Fri, 29 May 2015 12:20:42 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 47
    Message-ID: <55683d7e$0$8383$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.129.210
    X-Trace: 1432894846 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8383 83.30.129.210:64462
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:748474
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" napisał w wiadomości
    Powitanko,
    >> Ja odpowiem z punktu widzenia sprzedawcy:
    >> mam do sprzedania 10 typów słuchawek, po 5 par z każdego rodzaju.

    >Jak ktos przychodzi wybrac sluchawki, to po czym ma wybrac, po ladnym
    >opakowaniu?

    To jest jedna strona medalu - ta od wymagajacego klienta.
    A druga jest od sprzedawcy - jak ma zamowic, rozpakowac i nie
    sprzedac, to dlugo tak nie pociagnie :-)

    >Jak przeczytal w necie recenzje, opinie, to i w necie kupi.

    A niekoniecznie. Przeczytac moze w necie, a kupic w sklepie zwyklym.

    >Jak idzie do stacjonarnego, to idzie wybrac sam.

    No i niech sobie wybiera ... po pudelku :-)

    >W rp v3.0 przyjelo sie, ze biznes musi zwrocic sie i zarabiac juz
    >natychmiast.

    Akurat sklep to powinien zaczac zarabiac dosc szybko ...

    >Stad masowe zjawisko sprzedawania towaru, ktorego sie nie ma (w
    >necie), albo wystawianie towaru w blistrach tak, ze nawet
    >opisu/instrukcji nie zobaczysz bez otwierania.

    To ogolnoswiatowy trend, myslisz ze blistry tylko dla nas ?

    Taka rzecz jak np karta mikro SD wymaga duzego opakowania, bo zniknie
    bez ujszczenia oplaty :-)

    >Potem jest wielkie zdziwienie, ze klienci maja wymagania, jakby sie
    >po '89 cos zmienilo, albo jakby z jakiegos zachodu przyzwyczajenia
    >przeniesli.

    A z drugiej strony - sprzet sie skomplikowal, swiadomie nie
    wybierzesz.
    Sluchawek nie dotyczy, ale np telewizora czy telefonu.

    I co z tego ze instrukcja bedzie, jak ma 100 stron. Zreszta coraz
    czesciej ma 20 stron i nic nie wyjasnia.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1