eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Data: 2015-05-27 12:48:47
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.05.2015 o 12:36, J.F. pisze:
    > No to sam widzisz. Nie bedzie probowania.
    >
    > Tzn bedzie, w powaznych sklepach, ktore stac bedzie na wystawienie
    > jednej sztuki do macania.

    Tak offtopicznie - to czasem pakowanie sprzętu w takie opakowania
    których nie da się otworzyć i zamknąć ponownie, jest niepoważne.

    Jak kupowałem trackballa, nie kupiłem kilku modeli bo nie znalazłem
    sklepu w którym by mi chcieli je rozpakować, a z próbowania innych
    modeli wynikało że wcale nie jest powiedziane że będą wygodne w
    użytkowaniu. Dlatego kupiłem model który pewnie nie jest najlepszy, ale
    za to mogłem go sprawdzić "w praniu".

    p. m.