  • Data: 2021-09-17 17:04:57
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Sep 2021 16:41:54 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Już tu gdzieś podlinkowałem zestawieniem miejsc, w których można się
    > starać o azyl. Nie jest to w sensie ogólnym Straż Graniczna.

    A przypomnisz?

    Bo ja tez linkowalem
    https://udsc.gov.pl/uchodzcy-2/uchodzcy/zlozenie-wni
    osku-o-nadanie-statusu-uchodzcy/w-jaki-sposob-zlozyc
    -wniosek-o-nadanie-statusu-uchodzcy/

    2. podczas pobytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (należy
    zgłosić się do dowolnego oddziału lub placówki Straży Granicznej),

    > Jeśli w Polsce osoby te maja pełnomocników, to spokojnie owi
    > pełnomocnicy mogą w imieniu mandatów działać przecież. Co za różnica,
    > gdzie przebywa sam zainteresowany?

    Oczywiscie, tylko ... w jakim trybie/na jakiej podstawie ich
    wywieziono?

    > I czemu Straż Graniczna miałaby dopuszczać do zatrzymanych za nielegalne
    > przekroczenie granicy pełnomocników ustanowionych do procedury azylowej?

    A ma prawo nie dopuscic?

    > W skrócie - bzdury piszą, bo chcą zaistnieć.

    Byc moze ... ale czy sam nie piszesz bzdur ?
    A w jakim celu piszesz bzdury?

    https://udsc.gov.pl/uchodzcy-2/uchodzcy/zlozenie-wni
    osku-o-nadanie-statusu-uchodzcy/skutki-zlozenia-wnio
    sku-o-nadanie-statusu-uchodzcy/

    https://udsc.gov.pl/uchodzcy-2/uchodzcy/prawa-i-obow
    iazki/prawa/
    a tu m.in. o pomocy prawnej.