  • Data: 2005-04-28 09:48:38
    Temat: Re: W jakim kraju my żyjemy???
    Od: "maxio" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    > O to, że przecież wiesz, ile miałeś zapłacić, prawda? Wystarczy zerknąć
    > do deklaracji. Jeśli zgubiłeś, to za parę złotych w znaczkach skarbowych
    > dostaniesz w US kopię.
    > --
    > Samotnik

    Powtarzam jeszcze raz. Były to zaległości (jakoby) naliczane przez US.
    Dostawałem tylko info ile za każdy miesiąc naliczyli nie dopłaty.Nie
    dostałem
    info ,że zostało zakończone postępowanie skarbowe i jaką kwote mam
    zapłacić.I nagle ni z gruchy ni z pietruchy mam bulić .Ja wiem ,że muszę
    zapłacić kare ,ale może na jakiś normalnych zasadach.