    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: W jakiej formie dołączyć wyjaśnienia?
    <63c96d6e$0$19624$65785112@news.neostrada.pl>
    <tqc0tk$hja$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <63c99d7e$0$9602$65785112@news.neostrada.pl>
    <LIlyL.2013584$YC96.812805@fx12.ams1>
    <63cac3a7$0$9596$65785112@news.neostrada.pl>
    <c9IyL.2288829$pI23.1957745@fx07.ams1>
    <63cbd624$0$9603$65785112@news.neostrada.pl>
    <4lmur3c209hz$.rprtfmqa7gqr$.dlg@40tude.net>
    <63d0532e$0$9607$65785112@news.neostrada.pl>
    <oMZAL.3396996$f0c6.1417746@fx10.ams1>
    <p46wqj6rzp6a.1hf7ei7ysdt8d$.dlg@40tude.net>
    Date: Wed, 01 Feb 2023 02:29:29 GMT

    On 2023-01-30, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy aby sugeruje?
    >
    > Czy wlasnie - "na przeciwko siedzi przeciwnik.
    > Niemcy/Rosjanie/faszysci/Japonczycy/Amerykanie/terro
    rysci/niepotrzebne
    > skreslic.
    > Oni sa zli i trzeba ich zabijac".
    >
    > Bez wnikania, kto to jest personalnie.

    No jak siedzi kilku gości to co to jest? Porównaj np. do określenia
    "orki". Orki to taka masa, zła, różna nam kulturowo i etycznie, obca, a
    Robert wydaje się tu sugerować, że obie strony gniją w okopach, zabijają
    się choć nie chcą i mamy wręcz jakąś wieź z tej całej niedoli.
    Znaleźliśmy się w tym miejscu dyskusji po wcześniejszym temacie lubienia
    Rosjan bardziej niż Polaków.

    > No ale to sie sprawdza, jak walczysz "o swoj kraj" czy "w slusznej
    > sprawie", a nie gdy sie zastanawiasz "kto mnie tu wyslal i po co".
    > A jednak Amerykanie na europejskich frontach walczyli, i to w dwoch
    > wojnach. W pierwszej chyba ochotniczo, w drugiej z poboru.

    Ale co chcesz właściwie powiedzieć i jak się to ma do ruskie vs Ukraińcy
    w okopach?

    --
    Marcin