eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW jaki sposób ustalamy stopien pokrewienstwa / powinowactwa › Re: W jaki sposób ustalamy stopien pokrewienstwa / powinowactwa
    From: "jasi" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W jaki sposób ustalamy stopien pokrewienstwa / powinowactwa
    Date: Wed, 04 May 2005 20:07:32 GMT

    stopień pokrewieństwa obliczasz tak jak związki chemiczne - rączki między
    atomami do wspólnego przodka:
    ojciec - syn = jedna rączka = pierwszy stopień
    dwaj rodzeni bracia= brat-ojciec-brat = drugi stopień
    ale ty i twój brat cioteczny to już ty-twój ojciec- twój dziadek-matka
    twojego ciotecznego brata, a tym samym rodzona matka twojego ojca - twój
    cioteczny brat = 4 stopień linia boczna itd...
    pozdr
    jasin
    -----

    http://www.gazeta.pl/usenet/