  • Data: 2018-08-15 15:21:36
    Temat: Re: W Stanach strzelaja do czarnych a w Szwecji do bialych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-08-15, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No więc właśnie ciekawy jestem skąd u ciebie przekonanie, że w czasech
    > kiedy rzeczywiście istniały gangusy, normalnie się po mieście strzelali
    > broń na ulicach była mniej popularna niż teraz?

    Warszawa może być specyficzna, ale w latach 90. chyba faktycznie
    częściej się słyszało o napadach z bronią np. na kantory. Ale za PRLu
    było jakby tego mniej albo mniej informowano.

    A dzisiaj to pewnie media podsycają atmosferę terroryzmu i może to jest
    pochodną, bo nakręca spiralę strachu? Przed 2001/9/11 świat był jednak
    zupełnie inny. Teraz wszyscy się zesrywają. Wystarczy na lotnisku
    powiedzieć bomba i ma się przechlapane. Powody niby są, ale wszystko
    solidnie zahacza o paranoję.

    --
    Marcin