  • Data: 2015-09-26 08:33:26
    Temat: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.09.2015 o 08:07, Liwiusz pisze:

    > A kto powiedział, że pieniacz to z definicji wysuwający *niesłuszne*
    > roszczenie?

    Więc pieniacz nie jest określeniem pejoratywnym?

    Zresztą w mojej sytuacji to Vectra jest stroną atakującą, bo to oni
    wysuwają żądania.
    Dlaczego więc to ja miałbym być pieniaczem? Tym bardziej, że nie podałem
    ich do sądu a jedynie obnażam bezmyślność i głupotę pracowników korpo.
    Przy okazji piętnuję działanie obecnego reżimu, gdzie duża firma jest
    praktycznie bezkarna w starciu z klientem.
    Można tylko mile wspominać czasy, gdy po wysłaniu takiego listu do
    sekretarza dyrektor firmy stałby już na dywaniku:)
    (Uprzedzam - nigdy nie miałem okazji tego robić) :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)