  • 11. Data: 2003-02-02 14:47:06
    Temat: Re: do Roberta Tomasika
    Od: "Gabriel" <g...@w...pl>

    > Przepraszam ale chcialam sie skontaktowac na priva z Robertem
    > Tomasikiem, niesety maile wrocily z odpowiedzia ze konto wogole nie
    > istnieje...
    >
    > Robercie , mam pytanie czy mozna napisac do Cibie na priva?

    usun slowo spam z jego adresu mail

  • 12. Data: 2003-02-02 17:50:50
    Temat: Re: VAT 7: 3 dni spoznienia = 200 zl
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Robert Tomasik -----###
    > Zdradzić nas mogą tyko ci, którym zaufamy.

    no to dałem się podpuścić sędziemu... :-(

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 13. Data: 2003-02-02 17:54:12
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Robert Tomasik -----###
    > Zdradzić nas mogą tyko ci, którym zaufamy.

    Dzięki,

  • 14. Data: 2003-02-04 14:06:47
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Kukuruźnik" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Dostalem wezwanie do US, abym zaplacil 200 zl kary z ustawy
    karno-skarbowej
    > za to, ze deklaracje VAT 7 wyslalem nie w piatek, 25-go, tylko w
    > poniedzialek, 28-ego. Czy moge sie jakos wybronic?
    >
    > Kuk

    Dwie stowy to w tym przypadku niewiele...
    zpalac i ciesz sie.... ze dwie.

    Boguslaw