  • 11. Data: 2007-03-07 22:49:19
    Temat: Re: Uzywany komputer - licencja na windows, naklejki itd
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    > Nie wyciągać buzdygana z kill file.
    > Jak już go wyciągnęli z pierdla, to niech chociaż w kill file siedzie i nie
    > wyłazi.

    To ja byłem w pierdlu?
    Czuję tu zniesławienie w środkach masowego przekazu.

    Coś mnie w nosie swędzi, że wkrótce skrzyżujemy spojrzenia na żywo,
    i to w niezbyt miłej dla Ciebie scenerii.

    zdrówka
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 12. Data: 2007-03-07 22:52:42
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    > Aha. Nawet komputera nie musi mieć, bo mu go zabiorą.

    Nie zabierają komputera, lecz jedynie dysk, jeśli już.

    Kolejny mądry, który histerię sieje.

    zdegustowany
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 13. Data: 2007-03-07 22:53:30
    Od: "Andrzej Wróblewski" <c...@c...pl>

    *cut*

    Prosze, nie tutaj.

    alt.pl.autobiografie albo alt.pl.akceptacja albo nie wiem...
    alt.pl.chcialbym_ruchac_psy_ale_sie_boje

    Zaczynam miec odruchy zwrotne jak patrze na te kogucenia. Dajcie sobie
    Panowie po razie i bedzie spokoj.

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 14. Data: 2007-03-07 22:53:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    > Aha. Nawet komputera nie musi mieć, bo mu go zabiorą.

    Nie zabierają komputera, lecz jedynie dysk, jeśli już w ogóle by mieli
    coś zabrać.

    Kolejny mądry, który histerię sieje.
    Przypomnę Ci, że nielegalny program jest ścigany z powództwa cywilnego,
    przez pokrzywdzonego twórcę, a nie z urzędu.

    zdegustowany
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 15. Data: 2007-03-07 22:55:52
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Wróblewski napisał:
    > Zaczynam miec odruchy zwrotne jak patrze na te kogucenia. Dajcie sobie
    > Panowie po razie i bedzie spokoj.

    Bardzo chętnie, tyle, że witkowi odwagi nie staje by stanąć twarzą w twarz.
    To taki typ gieroja przez kabelek. :(

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 16. Data: 2007-03-07 23:00:32
    Od: Marcin Szczepaniak <s...@t...nie.sieradz.info>

    Dnia 07.03.2007 witek <w...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > No to trzymaj fakturę zakupu komputera tudzież jakąś umowę sprzedaży.
    > Wszystko jedno co.
    > Jak już będzie na tym napisane, że to komputer z systemem operacyjnym to już
    > będziesz w siódmym niebie.

    A jak bedzie napisane "komputer typ taki a taki"
    ale bez wzmianki o systemie ?

  • 17. Data: 2007-03-07 23:08:18
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    > To taki typ gieroja przez kabelek.

    Kabelka prze dupolek ...a lbo odwrotnie (dupolka bez dziurki przez kabelek)

  • 18. Data: 2007-03-07 23:08:50
    Od: Andrzej <w...@w...pl>

    Arek napisał(a):

    > Bardzo chętnie, tyle, że witkowi odwagi nie staje by stanąć twarzą w twarz.
    > To taki typ gieroja przez kabelek. :(
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    Zamiast się żołądkować, popatrz komu Witek odpisywał.

    Andrzej

  • 19. Data: 2007-03-07 23:13:01
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Jasko Bartnik wrote:
    >i faktury, ani
    > oryginalnego nosnika. Na upratego - nic nie musi miec.

    A pewnie... niech mu kur^a rzydy z Microsoftu udowodniom że to co ma to
    nie jest to co ma (8) - bo to co ma to nie pasuje do tego co ma bo wygląda
    jak to co ma ale to nie jest to co ma bo to chyba jest...Linyx czy jakoś tam
    MS-Linux :)

  • 20. Data: 2007-03-07 23:46:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej napisał:
    > Zamiast się żołądkować, popatrz komu Witek odpisywał.

    A to coś zmienia komu skoro pisał o mnie?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info