    From: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Używana rzecz a gwarancja
    Date: Wed, 8 Jul 2009 10:26:04 +0000 (UTC)

    W artykule <h31o5f$2uk$1@atlantis.news.neostrada.pl>, krzysiek82 napisał(a):

> [...]

    Ok, racja. Ale wynika to ze złego zrozumienia przeze mnie okresu
    3 miesięcy. Ale to już mamy wyjaśnione.

    > telefon siostra ma od kilku dni, a te 3mc to on ma chyba od opuszczenia
    > salonu to miałem na myśli.

    Ok, podaj jaki to model telefonu oraz jakie ma oznaczenia na baterii.
    Ponadto zdefiniuj "nie rozmawia za wiele" - tj. ile minut/godzin?
    Czy korzysta z SMSów, gier, radia lub innych funkcji telefonu?
    Będzie zdecydowanie łatwiej rozmawiać.

    Ewentualnie sam sprawdź na stronie producenta ile ta bateria powinna
    trzymać w trybie bezczynności.

    Jacek