  • Data: 2014-12-25 02:08:54
    Temat: Re: Użytek własny
    Od: Wielebny <...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.12.2014 o 00:02, Marek pisze:

    > O ile pamiętam komunikat był na stronie lokalnej policji (nie pamiętam
    > już jakiego regionu). Media się na to rzuciły z zmanipulowanym
    > komentarzem "policja pozwala ściągać filmy". Po zamieszaniu jakie
    > zrobiły media komunikat ze strony policji zdjęto.

    Organizacje walczące z piractwem ściśle współpracują z policją i starają
    się w mediach kreować świadomość 'pobieranie z internetu = piractwo'.

    Czy ktoś pamięta jeszcze słynne 'naloty na akademiki' w których policja
    dobierała sobie jako biegłych/ekspertów ludzi z organizacji
    antypirackich, po których to zaraz w mediach pojawiły się informacje
    typu 'studenci zapłacili po 3zł za każdą pobraną mp3', sformułowane w
    taki sposób, aby każdy pomyślał: pobieram - mogą żądać ode mnie zapłaty.
    To czysta propaganda.