  • Data: 2017-12-14 13:37:52
    Temat: Re: Uzasadnienia
    Od: Wojtek <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I bardzo słusznie. Akurat do tego bym się sądów nie czepiał, wręcz
    > przeciwnie, sądy nie są od nauczania grzeczności. Powinni to zrobić
    > rodzice.

    Język się zmienia - wulgaryzuje (wbrew wszelkim ustawom o ochronie
    języka i takich tam). To co kiedyś było wulgarne dzisiaj nie jest.
    Dodatkowo dochodzi czynnik subiektywny: dla mnie jest dany zwrot
    wulgarny a dla kogoś innego - nie. Tak czy siak sąd musi wskazać, co mu
    się nie podoba w danym piśmie. Inaczej to będzie zabawa w ciuciubabkę
    pt. zgadnij co sąd ma na myśli.

    Pozdrawiam,
    Wojtek