  • Data: 2006-09-11 22:42:30
    Temat: Re: Uwidacznianie cen w sklepie
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news:ud2kerij7tti.xjypf56bw9lu$.dlg@40tude.net...

    > Kolegą witkiem się nie przejmuj. :)

    Pisałem, że wielu rewelacji można uniknąć jak się wie o czym się pisze.
    Następny post zapewne będzie, że w supermarkecie jakimś tam, straż
    miejska wlepiła mandat za brak czytników kodów kresokwych, bo klient po
    wyjściu głośno narzekał.

    Jeśli masz coś do dodania na temat, to bardzo proszę, jak nie, to po co
    piszesz.