  • Data: 2006-09-12 04:26:20
    Temat: Re: Uwidacznianie cen w sklepie
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news:ee4ptg$rr2$1@inews.gazeta.pl...

    > Mowa była o czytnikach, miszczu.

    Weź ty przeczytaj od początku i może załapiesz, bo jak widzę ciężko ci
    to idzie.
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał radośnie, że właśnie odkrył, że
    ceny musza być na towarze i cieszył się że pani w sklepie zarobiła mandat.
    Więc mu odpisałem, że gdyby przeczytał rozporządzenie o cenach to
    wiedział by nie tylko, że ceny muszą być na każdym towarze, to
    wiedziałby też jeszcze kiedy nie muszą być, oraz wiedziałby kiedy i
    gdzie oprócz cen wymagane są czytniki kodów kreskowcyh.

    Ale ty jak widzę nie za bardzo łapiesz satyrę, więc cię już więcej nie
    będę męczył.
    Napisz coś mądrego związanego z prawem to może jeszcze będziemy mieli
    okazję pogadać.
    Narazie to ja idę spać.