  • 1. Data: 2006-08-11 08:58:45
    Temat: Re: "Uwaga na oszusta" - czy tak można ??
    Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl>

    Użytkownik "Marsjusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:af260$44dc476e$540a243c$9449@news.chello.pl...
    > Nie ma zony, choc mowi ze ma...

    A można wiedzieć po co Ci jego żona? ;)

    P.

  • 2. Data: 2006-08-11 09:01:37
    Temat: "Uwaga na oszusta" - czy tak można ??
    Od: Marsjusz <m...@o...pl>

    Witajcie,

    nadziałem sie na oszusta, nieuczciwego wykonawce, czy jak tam sie na
    nich mowi.
    Okazuje sie ze nie tylko ja.
    Pierwsdza sprawa w sadzie Grockim sie nie odbyla, bo oczywiscie nie
    przyszedł,

    Straciłem ponad 5 tys, wiec nie odpuszcze.
    Zaczyna mnie troche meczyć moja bezsilność, a jego bezkarność.

    Chce rozwiesić w okolicy gdzie on zamieszkuje lub rozesłać ulotki typu:

    "Uwaga na oszusta,

    W waszym sąsiedztwie mieszka pan Piotr S.,
    wykonuje remonty, podobno buduje domy,
    ale UWAGA !!
    Nie wywiazuje sie z umow (na piśmie), nie rozlicza sie z zaliczek
    Nie dotrzymuje terminów,
    Nie ma zony, choc mowi ze ma
    Nie jest VAT'owcem, a mowi ze wystawi faktury
    Na umowach podaje adres zam. Potulicka, ale tam go nie zastaniecie

    itp."

    Czy moge coś takiego napisać i rozwiesić na klatce. ??

    Czy po wydanym wyroku w mojej sprawie (o zaplate, zwrot pieniedzy), moge
    podac jego nazwisko, a moze nie musze czekać na wyrok. ??

    Jakich słów unikać lub jakie moge używać ??

    Pozdr.
    Mariusz

  • 3. Data: 2006-08-11 09:19:49
    Od: m...@g...com

    Marsjusz wrote:
    > [...]sadzie Grockim sie nie odbyla[...]

    GroDZkim, od grodu, a nie od jakiegoś "grocia" czy coś.

    p. m.

  • 4. Data: 2006-08-11 09:33:41
    Od: Marsjusz <m...@o...pl>

    m...@g...com napisał(a):

    > GroDZkim, od grodu, a nie od jakiegoś "grocia" czy coś.
    >
    > p. m.

    Masz racje, poprawiam się

    " Witajcie,

    nadziałem sie na oszusta, nieuczciwego wykonawce, czy jak tam sie na
    nich mowi.
    Okazuje sie ze nie tylko ja.
    Pierwsza sprawa w sadzie GroDZkim sie nie odbyła, bo oczywiście nie
    przyszedł,

    Straciłem ponad 5 tys, wiec nie odpuszczę.
    Zaczyna mnie troche męczyć moja bezsilność, a jego bezkarność.

[...]

    Nie jest VAT'owcem, a mowi ze wystawi faktury (nawet wystawił, a nie ma
    do tego prawa)
    Na umowach podaje adres zam. Potulicka, ale tam go nie zastaniecie

    itp."

    Czy moge coś takiego napisać i rozwiesić na klatce. ??

    Czy po wydanym wyroku w mojej sprawie (o zaplate, zwrot pieniedzy), mogę
    podać jego nazwisko, a może nie muszę czekać na wyrok. ??
    Jakich słów unikać lub jakich moge używać ?? "

    Mam nadzieję, że wszystkie błędy poprawiłem,
    jeśli nie to mnie popraw.

    A coś poza tym wniesiesz ??

    Pozdr.
    Mariusz

  • 5. Data: 2006-08-11 10:01:24
    Od: "Coral" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Marsjusz" <m...@o...pl> chce odpowiedz, to mu ja dam ...

    - Nawet jesli nie mozna tak zrobic, to to po prostu zrob, z czystej
    uczciwosci zeby nikt wiecej sie na tego patafiana nie nadzial. Trzeba takich
    tepic i gnoic, moze sie w koncu naucza, ze za zobowiazania sie placi. Jak
    nie napiszesz kim jestes, to skad beda wiedziec, ze to Ty? Przeciez juz
    kilka osob sie na niego nadzialo.

  • 6. Data: 2006-08-11 10:12:08
    Od: g...@p...onet.pl

    Można, ale pod warunkiem, że napiszesz "Ryszard S. a nie Ryszard Stokłosa"

  • 7. Data: 2006-08-11 10:13:46
    Od: "Ola" <w...@a...com.pl>

    Ciekawa jestem jaka to miejscowosc,

    pozdrawiam,
    Ola

  • 8. Data: 2006-08-11 10:20:34
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 11 Aug 2006 11:01:37 +0200, Marsjusz napisał(a):

    > W waszym sąsiedztwie mieszka pan Piotr S.,
    > wykonuje remonty, podobno buduje domy,
    > ale UWAGA !!

    > Nie wywiazuje sie z umow (na piśmie), nie rozlicza sie z zaliczek

    Kłamstwo - nie wywiązał się z umowy z Tobą.

    > Nie dotrzymuje terminów,

    Kłamstwo - nie dotrzymał terminu z Twojej umowy

    > Nie ma zony, choc mowi ze ma

    ROTFL :-))
    Może jest mormonem i ma "żonę" wg religii a nie USC.
    Ja czasami mówię odwrotnie - że żony nie mam - ale tylko
    atrakcyjnym szatynkom (to tylko żart) ;-)

    > Nie jest VAT'owcem, a mowi ze wystawi faktury

    Nie znam się ale może zna jakis legalny sposób na to?

    > Na umowach podaje adres zam. Potulicka, ale tam go nie zastaniecie

    ROTFL :-))))
    Może po prostu Tobie nie otwiera

    Niestety - przy takich sformułowaniach to tylko Ty będziesz mieć
    kłopoty.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2006-08-11 11:11:55
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Coral wrote:

    > Jak
    > nie napiszesz kim jestes, to skad beda wiedziec, ze to Ty? Przeciez juz
    > kilka osob sie na niego nadzialo.

    Znajda w archiwum grupy i beda wiedziec ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m

  • 10. Data: 2006-08-11 13:11:55
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>