    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 12 Jul 2010 11:56:02 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Uwaga groźny pies

    On Mon, 12 Jul 2010, Młotkowy wrote:

    > ... a jeśli to nie jego pies, tylko "dziki lokator"?

    Też "wtargnął", i to dopiero przed chwilą? :D

    Bo jak nie, lecz został przygarnięty, to art.183 oraz 435 KC
    i z buta - traktowany jest na jak stanowiący własność.

    Inaczej mówiąc, jak ktoś podkarmia krokodyla (który rzecz
    jasna sam i niechcący się przypałętał) za płotem, żeby
    tenże służył jako "ochrona", to łapie się pod 435 KC.

    > Idiotyzmy naszych tfurcuff prawa nie znają granic.

    Oj no... takie "oryginalne" bywają.
    Toć "walka z fakturą" (zasadami wystawiania, pieczątkami, podpisami,
    kopiami...) może kiedyś być treścią epopei u jakiegoś przyszłego
    Sienkiewicza (autor powołany celowo).

    > Walka z dopalaczami to też przykład żałosnej impotencji polskiego państwa.

    IMO, jak ktoś kiedyś będzie chciał wyciągnąć, będzie pasować do
    zadań Trybunału Stanu. Nie widać żadnego uzasadnienia do działań
    które odbywają się tylko pod przykrywką legalności - "dopalacze"
    nie wyskoczyły z pudełka, tylko przewijają się od lat, więc
    nawet argumenty o "pilności" i "nagłym niebezpieczeństwie"
    odpadają.
    Niestety zgoda, do spełnienia Art.2 Konstytucji jest daleko.

    > (Owszem, potrolluję sobie trochę, raz na kwartał... Kolinie wolno, to
    > dalczego mnie nie?)

    To ja też - chyba powinno być "mi nie" (a nie "mnie"), co, nie? ;)

    pzdr, Gotfryd