    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uwaga gro?ny pies
    Date: Mon, 12 Jul 2010 20:41:58 +0200

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    napisał

    > przypomina mi sie sprawa gdzies tak z lat 90tych, jak to dwoch
    > lepkow
    > z nozami napadlo na jakiegos emeryta, emerytowi udalo sie jakos
    > wyrwac
    > noz jednemu z gnojkow i zaczal nim machac przed soba w celu
    > odstraszenia - mial tego pecha ze machajac "w poprzek" nozem zranil
    > jednego z kolesi w udo na tyle niefartownie, ze przecial tetnice
    > udowa.
    > gowniarze uciekli ale trafiony koles jakies dwie ulice dalej skonal
    > powodu uplywu krwi.
> [...]

    Niezupełnie tak było:
    http://www.wprost.pl/ar/2998/Zbrodnia-obrony-koniecz
    nej/?O=2998&pg=1
    "W Bielawie dwóch przebywających na przepustce wychowanków domu
    poprawczego napadło 68-letniego emeryta Aleksandra Z. Trzymali go za
    ramiona i tłukli jego głową o ścianę. Aleksander Z. wyrwał nóż jednemu
    z napastników i zaczął nim wymachiwać na oślep, trafiając jednego z
    bandytów w tętnicę brzuszną, a drugiego - w udową. Napastnicy
    wykrwawili się, zanim udzielono im pomocy. Po tym wydarzeniu
    mieszkańcy Bielawy podzielili się na dwa obozy. Część słała do
    szpitala kwiaty, gratulacje i listy pochwalne - Aleksandra Z.
    zgłoszono nawet do odznaczenia za "walkę z bandytyzmem". Inni
    oskarżyli jednak emeryta: "Szkoda, że młodzi poszli do piachu, a taki
    stary siedzi sobie w szpitalu". Aleksander Z. nie wytrzymał presji
    psychicznej - powiesił się w szpitalu."

    Ale faktycznie mogło skończyć się jak opisałeś bo to polski standard.