  • Data: 2018-06-25 20:41:34
    Temat: Re: Utrudnianie pierwszej pomocy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i wreszcie się zgodziliśmy. Ja też nie mam żadnej wątpliwości "czy z
    > AED należy skorzystać".

    Bo jesteś kretynem. Normalnie myślący człowiek bez problemu załapie, że
    "jak człowiek czasem nie oddycha" to jest to wskazanie do
    natychmiastowego użycia AED. Jednostki ciężko kapujące być może
    zrozumieją to dopiero po przeczytaniu ulotki, tacy na granicy debilizmu
    będa się upierać, ze nie trzeba ale po tłumaczeniu czym jest
    defibrylator i do czego służy powinni załapać.

    Ty jesteś absolutnym hitem i nawet po tłumaczeniu wmawiasz ludziom, że
    "czasem nie oddycha" jest oczywistym przeciwskazaniem do użycia AED a
    dyskutantom którzy ci tłumaczą, że błądzisz zarzucasz brak wiedzy na
    poziomie gimniazjalnym i tłumaczysz, że defibrylator nie działa przy
    jakiejkolwiek aktywności serca (co jest sprzeczne z zasadą działanie
    defibrylatora i samą jego nazwą).

    Shrek