    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Utrudnianie pierwszej pomocy
    Date: Sun, 17 Jun 2018 00:38:40 +0200

    W dniu 2018-06-15 o 07:08, Shrek pisze:

    > Ma o tyle znaczenie, że przerażające jest, że takie głupoty jak ty
    > powyżej piszą funkcjonariusze, którzy akurat powinni mieć udzielanie
    > pomocy przedmedycznej na szkoleniach.

    > Nie o tym rozmawiamy, a o nieudostępnieniu defibrylatora, z definicji
    > umieszczonego w miejscu publicznym za ciężką kasę (prawdopodobneie
    > podatników) żeby go używać.

    Byłam w klubie na wykładzie jakiegoś miłego policjanta emeryta.
    Powiedział, że najwięcej tych defilibratorów wisi na dworcach. tylko, że
    jak jest panika to nie wiem czy sie dotrze do tego przyrządu, Na dodatek
    zapomniałam gdzie sie te diody przyczepia i wolę nie zrobić nikomu krzywdy.

    Chwała im.

    > Czyli był potrzebny.

    Z tego co czytałam to on nic nie umiał. Powinien wylecieć z pracy.

    --
    animka