eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzona przesyłka kurierska. › Re: Uszkodzona przesyłka kurierska.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzona przesyłka kurierska.
    Date: Wed, 25 Mar 2009 13:28:16 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <gqdt48$3jb$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gqdroj$qrd$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ppp-70-248-145-13.dsl.stlsmo.swbell.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1238005705 3691 70.248.145.13 (25 Mar 2009 18:28:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Mar 2009 18:28:25 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    X-Antivirus: avast! (VPS 090212-0, 02/12/2009), Outbound message
    In-Reply-To: <gqdroj$qrd$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:581952
    [ ukryj nagłówki ]

    Kamil wrote:
    > Witam.
    > Mam problem, który mam nadzieję pomożecie mi rozwiązać.
    > Moja mama kupiła sprzęt na allegro (przez moje konto, na adres, gdzie już nie
    > mieszkam). Przesyłka przyszła kurierem GLS Poland. Paczka była bardzo
    > starannie zapakowana, jednak po otwarciu (nie w obecności kuriera) okazało
    > się, że towar jest dość mocno uszkodzony. Na ten stan rzeczy wiedziałbym, że
    > nic się więcej nie da zrobić, gdyż regulamin firmy kurierskiej jasno określa,
    > iż reklamacje można wnieść jedynie, gdy otwiera się paczkę przy kurierze.
    > Jednak jest pewna sprawa. Paczkę przyniósł (jak to określiła moja mama) "jakiś
    > chłopak". Nie miał na sobie żadnej legitymacji, ani nic, co by wskazywało na
    > to, że jest kurierem. Gdy wręczył paczkę mojej mamie, ta zapytała, czy ma
    > gdzieś podpisać. On powiedział, że !nie!. Dodał tylko, że pomaga koledze
    > roznosić paczki i że wszystko jest już załatwione. Domyślam się, że oboje
    > roznosili paczki, by zaoszczędzić na czasie, ale tylko jeden posiadał
    > "zeszycik" gdzie należy się podpisać. W regulaminie GLS jest napisane, iż
    > odebranie przesyłki należy potwierdzić czytelnym podpisem i godziną.
    > Jak sądzicie, co należy zrobić? Przyjąć fikcję, iż paczka w ogóle nie doszła?
    > Bo szans na reklamacji nie ma.
    > Z góry dzięki za odpowiedzi.
    > Ps. przepraszam za drugi wątek, ale za szybko kliknęło mi się Enter.
    >
    > Pozdrawiam
    >

    1. za fikcję możesz pójść siedziec
    2. Zadzwonić do firmy gls i złożyć reklamację.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1