    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzenie wypozyczonego samochodu
    Date: Fri, 22 Jan 2010 09:31:30 +0000 (UTC)

    Liwiusz wrote:

    > Poszkodowany.

    > I pewnie nie będzie. Po co ktoś miałby tracić kilka godzin, podczas
    > gdy zazwyczaj szansa złapania sprawcy wynosi 0? :)

    Ech, były dwie wersje dowcipu:
    Ukradli gościowi samochód.
    Przychodzi na policję, i mówi:
    - Chciałbym zgłosić kradzież samochodu.
    Policjant robi wielkie oczy i zdziwiony pyta:
    - Po co????

    Inna wersja:
    Ukradli gościowi samochód, opowiada znajomemu:
    - No i rano wychodzę, a samochodu nie ma.
    - Na policji byłeś?
    - no byłem, twierdzą że to nie oni...

    ;-)

    Inna sprawa że bylismy raz ze znajomymi w górach, po tygodniu
    schodzimy, a ich samochodu nie ma...
    Dzwonimy na policję, a ci:
    - No jest u nas. Po pierwszej nocy brakowało 2 kół, po drugiej zginęło
    kolejne koło, wybita szyba i radio wyrwane, to zabraliśmy go żeby go
    panu nie rozkradli ze szczętem...

    Przy okazji pozdrowienia dla właścicieli małych prywatnych parkingów w
    Karpaczu. Policja stwierdziła "panie, a jak pan myślisz, jak oni
    klientów sobie naganiają?"

    --
    Pozdro
    Massai