  • 1. Data: 2005-02-02 22:04:14
    Temat: Uszkodzenie podczas parkowania ...
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    FUT: pl.misc.samochody, pl.soc.prawo

    Dzisiaj podczas parkowania na placu Powstańców w Warszawie uszkodziłem
    (lakierowany) zderzak.
    Stoją tam betonowe słupki, a kilka z nich zamiast na chodniku - tak jak 95%
    wszystkich - stoi na jezdni.
    Miały coś ograniczać, oddzielać ale stoją bez planu i logiki a podczas jazdy
    do tyłu to ich zupełnie nie widać.
    Jak myślicie gdybym tam jutro pojechał, parkował i ponownie uszkodził
    zderzak, wezwałbym policję to dostałbym na naprawę od miasta ?

    Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
    To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

  • 2. Data: 2005-02-03 10:24:21
    Temat: Re: Uszkodzenie podczas parkowania ...
    Od: "Pawel Jakusz" <p...@v...com.wytnij>

    Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ctrj0r$d1o$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Miały coś ograniczać, oddzielać ale stoją bez planu i logiki a podczas
    jazdy
    > do tyłu to ich zupełnie nie widać.

    Jedziesz tylem nie wiedzac co jest za Toba ? :)
    Kolejny argument za usunieciem manewrow na placu z egzaminu na prawo jazdy -
    to nic nikogo nie uczy i tylko ulatwia lapowkarstwo :)

    pawel

  • 3. Data: 2005-02-03 10:34:05
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Pawel Jakusz wrote:

> [...]
    > Kolejny argument za usunieciem manewrow na placu z egzaminu na prawo jazdy
    > - to nic nikogo nie uczy i tylko ulatwia lapowkarstwo :)

    To nie jest argument za usunieciem manewrow.

    Ale jezdzic tylem "w ciemno"... noo gratutluje odwagi..

    Boguslaw

  • 4. Data: 2005-02-03 15:15:31
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]

    > Jak myślicie gdybym tam jutro pojechał, parkował i ponownie uszkodził
    > zderzak, wezwałbym policję to dostałbym na naprawę od miasta ?

    Jeśli w najmniejszym choć stopniu uszkodziłeś słupek to
    dostaniesz...mandat;))

    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2005-02-03 16:09:42
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Dobrze, że nikt za Tobą nie stał albo nie przechodziło tam 5 letnie dziecko,
    bo pewnie to by była też jego wina.

    Slawek

  • 6. Data: 2005-02-03 19:56:55
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    Czyli wszyscy, którzy tam parkują są tak samo nieodpowiedzialni, a widziałem
    różnych i takich co pracują na "Wiejskiej" i innych często pokazywanych w
    telewizji. A aktorów i innych medialnych osobistości też sporo tam parkuje i
    wszyscy są tacy jak JA ? !

    No z drugiej strony to takiemu gościowi nie zależy na zadrapaniu ... on ma
    forsę i zapłaci sam, no bo qrna ;-) przecież nie będzie się przyznawał, że
    on w słupek a mógł w dziecko ...

    Czasem stoję tam i pół godziny to mam czas popatrzeć. Ciasno tak, że ledwo
    się gość wpasuje, wychodzi na bezdechu bo po prawej jakby miał grubszy
    lakier to już by obtarł i po lewej już nic luźniej nie będzie. A czasem jak
    dwóch poluje na to samo miejsce to parkują z piskiem opon.

    No i tak sobie myślę i przychodzą mi do głowy różne myśli, jakby tak SM albo
    PoluMiliCyjNiaki albo kto tam za to odpowiedzialny zrobił by porządek i
    dorobił-dokończył ogrodzenie - żeby się smarkateria po ulicy nie wałęsała -
    bo tym słupkom to ktoś łańcuchy poucinał. Albo żeby zrobili te miejsca jakoś
    tak inaczej, np prostopadle do ulicy (bo miejsca wystarczy), wtedy by było
    wszystko widać podczas parkowania.

    W: news:ctsqsf$jll$1@shodan.interia.pl
    Od: 666 <j...@i...pl>
    Było:

  • 7. Data: 2005-02-04 08:53:20
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Sławek SWP wrote:

> [...]
    > pokazywanych w telewizji. A aktorów i innych medialnych osobistości też
    > sporo tam parkuje i wszyscy są tacy jak JA ? !

    Myslisz, ze jesli jakis aktor, policjant albo parlamentarzysta
    jedzie pijany samochodem to ty tez mozesz ?

    Poprostu naucz sie jezdzic, nie bedzie problemu..

    Boguslaw

    (ktory w mlodosci tez slupek "zaliczyl"

    Boguslaw