  • 1. Data: 2005-02-02 21:51:48
    Temat: Pytanie teoretyczne :)
    Od: "Zbyszek I" <J...@p...onet.pl>

    Dajmy na to ze mamy braci syjamskich , przy czym jeden z nich dokonuje
    morderstwa/przestępstwa i dostaje za to dajmy na to 25lat.
    Jak wygląda w tym wypadku wykonanie kary , przeciez nie mogą ich obu zamknąć
    chyba???(drugi jest niewinny)

  • 2. Data: 2005-02-02 22:17:12
    Temat: Re: Pytanie teoretyczne :)
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Zbyszek I wrote:
> [...]
    > morderstwa/przestępstwa i dostaje za to dajmy na to 25lat.
    > Jak wygląda w tym wypadku wykonanie kary , przeciez nie mogą ich obu

    jak to niewinny?
    Byl przy tym, więc jak go nie wsadzą za współudział, to przynajmniej za
    to, że go nie powstrzymał.
    Paragraf zawsze sie znajdzie.

  • 3. Data: 2005-02-02 22:31:07
    Od: "Zbyszek I" <J...@p...onet.pl>

    > jak to niewinny?
    > Byl przy tym, więc jak go nie wsadzą za współudział, to przynajmniej za
    > to, że go nie powstrzymał.
    > Paragraf zawsze sie znajdzie.

    Załóżmy ze brat przed zabójstwiem go ogłuszył ,więc był nieprzytomny .

  • 4. Data: 2005-02-03 00:56:24
    Od: lukasz_p <a...@...sygnaturce.com.albo.i.nie>

    Użytkownik Zbyszek I napisał:

    > Załóżmy ze brat przed zabójstwiem go ogłuszył ,więc był nieprzytomny .

    Arcyciekawy problem!
    Sprawdz co mowi na to doktryna i ugruntowane orzecznictwo w tym jakze
    czestym, wrecz powszechnym temacie

    BP, MSPANC ;-)

    --
    pozdrawiam, lukasz

  • 5. Data: 2005-02-03 16:19:55
    Od: stern - biuro <s...@p...net.pl>

    Zbyszek I wrote:

    > Załóżmy ze brat przed zabójstwiem go ogłuszył ,więc był nieprzytomny .

    rozumiem, że przy składaniu zeznań, ten ogłuszony też się przyznał?

    Czy mógłbyś opisać szerzej na czym polega problem?
    Że dwóch się przyznaje?
    Że jeden się przyznaje, a drugi nie?
    Że jeden mówi, że był ogłuszony (prezentując rany na głowie), a drugi
    odmawia składania zeznań?

    bo nie mogę zrozumieć :(

    --
    Biuro Doradztwa Prawnego
    http://bdp.e-wro.com

  • 6. Data: 2005-02-03 17:08:14
    Od: "Zbyszek I" <J...@p...onet.pl>

    Użytkownik "stern - biuro" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Że dwóch się przyznaje?
    > Że jeden się przyznaje, a drugi nie?
    > Że jeden mówi, że był ogłuszony (prezentując rany na głowie), a drugi
    Jeden się przyznał drugi nie . Sąd nie miał wątpliwościi skazał tego który
    czyn popełnił na 25lat.
    I prosze darujmy sobie szczegóły :) .Fakt faktem że jeden dostał 25lat a
    drugi jako niewinny oczywiscie nie.

    Co się teraz dzieje , jak wykonać karę nie karząc jednoczesnie drugiej
    osoby(w końcu są zrośnięci) ?

    Mam nadzieję że wszystko jest jasne , czekam na odpowiedzi.

  • 7. Data: 2005-02-03 20:02:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbyszek I" <J...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam nadzieję że wszystko jest jasne , czekam na odpowiedzi.

    Operacja rozdzielenia jako koszt postępowania? :-)

  • 8. Data: 2005-02-04 17:33:41
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> popełnił 03 lut 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:ctu087$qul$5@inews.gazeta.pl:

    > Operacja rozdzielenia jako koszt postępowania? :-)
    A jeżeli ryzyko medyczne jest przeciwskazaniem ?
    A tak BTW dłuugaśnego wątku (zgodnego z FAQ?) czy dziecko poczęte
    _odbywa_ karę razem z matką? A co z dzieckiem _karmionym_ itp.?

    --
    pozdro
    poreba