  • 251. Data: 2013-12-10 20:35:04
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 Dec 2013 19:47:57 +0100 osobnik zwany m napisał:

    > W jaki sposób? Musiałby wykupić wszystkie assistance w okolicy.

    w taki, że podawałby właściwy numer

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 252. Data: 2013-12-10 20:53:55
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-12-10 20:35, masti pisze:
    > w taki, że podawałby właściwy numer

    I jaki piękny materiał dla tefałenu, Jan Kowalski postanowił się
    poskarżyć bo przepłacił za lawetę którą polecił mu miejscowy policjant.
    Śledztwo dziennikarskie ujawniło że właścicielem lawety jest szwagier
    policjanta! Skandal, panie komendancie jak żyć??

  • 253. Data: 2013-12-10 21:51:32
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 10.12.2013 20:35, masti pisze:

    > w taki, że podawałby właściwy numer

    *listę* pomocy drogowych z jego gminy i gmin sąsiednich. Nie jednej
    firmy, tylko wszystkich. Gdzie tu miejsce na patologię?

    p. m.

  • 254. Data: 2013-12-10 22:07:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 Dec 2013 21:51:32 +0100 osobnik zwany m napisał:

    > *listę* pomocy drogowych z jego gminy i gmin sąsiednich. Nie jednej
    > firmy, tylko wszystkich. Gdzie tu miejsce na patologię?

    a kto miałby tę listę przygotowywać i dbać o jej aktualność? I za co?

  • 255. Data: 2013-12-10 22:22:17
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "X-Man" napisał w wiadomości grup
    > poza tym zazwyczaj jest to oś napędzająca co ma również wpływ na zużycie opon
    > szczególnie jak jeździsz agresywnie

    Przecież mówię, że autko ma quattro, a ty dalej swoje.

  • 256. Data: 2013-12-10 22:24:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    i to zmienia rozkład sił hamowania?

  • 257. Data: 2013-12-10 22:29:12
    Temat: Re: Uszkodzenie ko?a na dziurze, wymuszenie o?wiadczenia, brak pomocy drogowej - jakie? dno
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > Opona nie zuzywa sie tylko od hamowania na zablokowanych kolach a hamulce
    > z tylu sa z reguly mniejsze pod wzgledem srednicy i zaciskow.

    Popatrz, a u mnie jak na złość nawet rozmiar tarczy jest taki sam jak z przodu.

  • 258. Data: 2013-12-10 22:37:36
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-12-09 13:07, TOMASZEK pisze:

    > 2. Doprawdy nie bierzesz tu pod uwagę czynnika ludzkiego? Człowiek
    > wjechał w dziurę, nie może dalej jechać, musi zmienić koło, policja
    > podsuwa mu jakieś lewe papiery do podpisania. W tych nerwach jedyny
    > numer jaki pamięta to 112

    Jeśli taki stres wywołuje u niego brak powietrza w oponie i konieczność
    poradzenia sobie z tym problemem, to może niech nie wychodzi z domu. A
    jak już wyjdzie, to niech nie polega na swojej pamięci, tylko wybierze
    ze spisu we własnym telefonie numer do kogoś bardziej inteligentnego i
    zapyta o to, co ma teraz zrobić.

    ...a z Amerykanów się śmialiśmy :/

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 259. Data: 2013-12-10 22:37:53
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-12-10 21:51, m pisze:
    > *listę* pomocy drogowych z jego gminy i gmin sąsiednich. Nie jednej
    > firmy, tylko wszystkich. Gdzie tu miejsce na patologię?

    Jak już masti napisał, kto miałby przygotować listę? Jak miałoby to
    wyglądać? Recytowanie przez telefon powiedzmy 30 nazw oraz telefonów
    kontaktowych, które zainteresowany notowałby .. pewnie nie mając nawet
    na czym? I to wszytko na linii alarmowej 112? Ktoś chce zgłosić wypadek,
    ale musi czekać aż fajfus co złapał gumę zapisze listę holowników? Biuro
    numerów? To ma być k--wa normalne?

  • 260. Data: 2013-12-10 22:42:36
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-12-09 18:49, John Kołalsky pisze:

    > Naprawdę ? Co takiego na tej drodze zrobiłem ? Mogłem sobie przecież to
    > rana dalej siedzieć w tym ogrzewanym samochodzie nie rozwiązując jednak
    > podstawowego problemu zmiany koła do czego nie mam kwalifikacji ani
    > technicznych możliwości. To nie jest tylko kwestia innego klucza, innego
    > lewarka i deski, które mi wystarczyły do zmiany, ale np bezpieczeństwa
    > pracy na ciemnej drodze. Trochę oleju by się Wam przydało !

    Ty sobie żartujesz, prawda?
    Nie masz kwalifikacji do zmiany koła? :D No to miej telefon i pomyśl, do
    kogo zadzwonić w tej sprawie.

    Pozdr,