  • 181. Data: 2013-12-09 21:37:43
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Dec 2013 20:34:45 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello John,
    >
    > Nawet moja żona potrafiłaby znaleźć. I to bez podpowiedzi z mojej
    > strony.

    Ostatnia proba skorzystania z internetu w potrzebie zawiodla na calej
    linii. Jeden telefon sie nie laczy, drugi nie laczy, trzeci zawiesza.
    Centrum Wroclawia.

    W zwiazku z czym nadal nie lubie nawigacji on-line.

    J.

  • 182. Data: 2013-12-09 21:46:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Dec 2013 20:04:27 +0100, qwerty napisał(a):
    > Wiesz. Taki problem by mnie nie zaskoczył.
    > Po pierwsze mam dwa komplety kluczy.

    Mnie kiedys zaskoczyl. Najpierw klucz okazal sie za krotki, a jak
    znalazlem kawalek rurki - to za slaby.

    Teraz woze spray do opon i tubke smaru :-)

    > Nawet jeżeli śruby się zapiekły to mam
    > assistance. Po trzecie jakbym potrzebował poinformować gdzie jestem (nawet dla
    > lawety) to opis "pole" jest zbyt ogólne - temu mam gps (podaje współrzędne) i
    > mam z głowy.

    laweciarze potrafia przyjechac na wspolrzedne ?
    A ich sa trzy standardy ...

    J.

  • 183. Data: 2013-12-09 21:52:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > Mylisz sie.
    > I RoMan tez sie chyba myli z tymi 5 zl.

    Miesięcznie. Ale faktycznie - w mBanku 7PLN/miesiąc za pakiet
    STANDARD.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 184. Data: 2013-12-09 21:56:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-09 21:37, J.F. pisze:

    > Ostatnia proba skorzystania z internetu w potrzebie zawiodla na calej
    > linii. Jeden telefon sie nie laczy, drugi nie laczy, trzeci zawiesza.
    > Centrum Wroclawia.

    Ty to masz zawsze po górkę - na własne życzenie.

    > W zwiazku z czym nadal nie lubie nawigacji on-line.

    Ona to wyczuwa, podobnie jak telefony GSM :P

  • 185. Data: 2013-12-09 21:56:37
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > A KARTY nie mogę ?

    O ile się orientuję, to w Polsce obowiązującym środkiem płatniczym są
    papierki emitowane przez NBP.
    Cała reszta, czyli karty kredytowe, debetowe, flotowe, itp. to dobrowolna
    umowa między kupującym i sprzedającym.

    > Bo Ty nie rozumiesz problemu. Ty nie masz kwalifikacji.

    Spokojna Twoja rozczochrana... Ja koła zmieniałem już w niejednej sytuacji
    (czasem naprawdę kiepskiej) i nie płakałem z tego powodu.

    > Znowu nie zrozumiałeś. Chodzi o to, że jak stałeś raz na rok to nie
    > jeździsz zawsze przygotowany na tę właśnie unikalną okazję.

    Nie rozśmieszaj mnie. Wymiana koła, to nie jest unikalna sytuacja. Każdy
    kierowca powinien się z takim zdarzeniem liczyć i być na nią przygotowany.
    Jak nie masz dwóch lewych rąk i masz trochę oleju w głowie, to w bagażniku
    masz odpowiedni zestaw. Jeśli nie, to wykupujesz odpowiednią usługę i masz
    resztę w nosie.

    Na unikalne sytuacje mam w portfelu gotówkę, dwa telefony, ładowarkę w
    schowku, abonament i kilka telefonów w pamięci do osób, na które zawsze mogę
    liczyć.
    Nigdy ten zestaw mnie nie zawiódł.

    Wiwo

  • 186. Data: 2013-12-09 21:58:12
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > No ja ostatnio ze smutkiem stwierdziłem że nie mam kwalifikacji żeby w
    > swoim aucie wymienić żarówkę. Wydawałoby się że sprawa prostsza niż z
    > kołem ...

    Ze spaloną żarówką możesz dojechać do warsztatu. Z rozwaloną oponą tak
    sobie.

    Wiwo

  • 187. Data: 2013-12-09 22:06:00
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 9 Dec 2013 21:21:27 +0100, "uzytkownik" <a...@s...pl>
    wrote:

    >Dz.U. 1997 nr 98 poz. 602
    >potem wróć :)
    >Było nie było to jest wykładnia prawa, a nie wikipedie czy też inne
    >encyklopedie, ani też interpretacje policji.

    Definicję wypadku komunikacyjengo masz w KK. Art. sobie sam znajdziesz
    :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 188. Data: 2013-12-09 22:07:09
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 9 Dec 2013 21:34:58 +0100, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

    >Samodzielna zmiana koła może być przede wszystkim NIEBEZPIECZNA.

    Jazda autem też jest niebezpieczna.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 189. Data: 2013-12-09 22:31:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup
    > PYTAM czy raz. Nic nie pisałeś by był jakiś inny raz niż pierwszy to się
    > zapytałem czy to tylko ten raz. Sam sobie wróć do podstawówki jak nie
    > odróżniasz pytania od stwierdzenia.

    Gdybym miał tylko jeden nieplanowany postój to bym napisał "Jedyną awarię (pompa
    paliwowa) miałem jakoś w 1999 roku).
    Skoro napisałem pierwsza to były też kolejne.

  • 190. Data: 2013-12-09 22:33:31
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup
    > A KARTY nie mogę ?

    Jest obowiązek przyjmowania kart? Masz może konto w PKO? Ostatnio ośmieszyli
    ludzi.