eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy
    drogowej - jakieś dno
    Date: Mon, 9 Dec 2013 20:33:14 +0100
    Sender: r...@n...agh.edu.pl

    Hello John,

    > Naprawdę ? Co takiego na tej drodze zrobiłem ? Mogłem sobie przecież to rana
    > dalej siedzieć w tym ogrzewanym samochodzie nie rozwiązując jednak
    > podstawowego problemu zmiany koła do czego nie mam kwalifikacji ani
    > technicznych możliwości. To nie jest tylko kwestia innego klucza, innego
    > lewarka i deski, które mi wystarczyły do zmiany, ale np bezpieczeństwa pracy
    > na ciemnej drodze. Trochę oleju by się Wam przydało !

    Latarki w samochodzie też nie masz?

    > Ile razy staliście w szczerym polu by każdorazowo być na to przygotowanym ?

    Wożę od 14 lat łańcuchy w bagażniku. Raz ich użyłem, żeby sprawdzić,
    czy sobie poradzę z ich założeniem. Nigdy nie musiałem użyć ale je
    wożę. Wożę komplet podstawowych narzędzi, zapas płynu do spryskiwaczy,
    kanisterek z wodą, mały koc w plastikowym opakowaniu, saperkę,
    latarkę, kurkę przeciwdeszczową, zapasowe okulary, żarówki i
    bezpieczniki, pompkę do kół i jeszcze parę drobiazgów, których nie
    chce mi się wymieniać. A jak jadę w trasę, to dodatkowo zawsze woda do
    picia i jakiś baton na uzupełnienie poziomu cukru. I oczywiście leki
    (stary jestem).
    Jak się przejedzie te prawie pół miliona kilometrów, to człowiek
    nabiera respektu do tego, co może się na drodze przytrafić. A pół
    miliona to wcale nie jest tak dużo.

    --
    Best regards,
    RoMan