    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzenie kajaka na spływie - odpowiedzialność
    Date: Mon, 19 Aug 2013 15:06:43 -0500

    Liwiusz wrote:

    > Ktoś Ci broni kupić sobie ubezpieczenie?

    idziesz na kurs prawa jazdy, a instruktor na dzien dobry ci mowi, ze
    bedziesz odpowiedzialny za rozwalony samochod.

    co robisz? kupujesz sobie ubezpieczenie czy kazesz sie pocalowac w
    cztery litery?

    wiec niby dlaczego mialbym kupowac ubezpieczenie?
    ryzyko uszkodzenia kajaka jest wliczone w ten sport bo na tym to polega.
    chyba, ze rozwalisz go umyślnie.

    to nie wyprawa stateczkiem po leniwej rzecze