  • Data: 2019-03-16 04:08:19
    Temat: Re: Usuwanie pomników - kwestie prawne
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-03-15, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Ale tu sprawca żyje. Może się bronić. Tym czasem w sytuacji Księdza
    > próbowano go za życia sądzić i nie potwierdzono zarzutów. To odczekali i
    > po śmierci atakują. W mojej ocenie takie działania są co najmniej
    > wątpliwe etycznie.

    No ale to nie wyklucza, że mają rację. Jakie są ich motywy, sława i
    chwała? Wyborcza ich opłaca? Z tych relacji wyaje się wynikać, że
    jedną z przeszkód dla wyjaśnienia był sam pan Jankowski (co
    oczywiste), raczej wpływowy jegomość. Mało znasz przypadków, np.
    zastraszania świadków, czy manipulacji, czy nacisków? Czyni to skargi
    ofiar mniej etycznymi, gdy wychodzą z ukrycia jak część z tych
    czynników zniknie? Przyjmij na moment, że nie kłamią i postaw się na
    ich miejscu. Zamilknąłbyś na wieki, bo Twój oprawca nie żyje a proba
    prawomocnego skazania delikwenta nie powieodła się?

    --
    Marcin