  • Data: 2019-03-11 13:39:53
    Temat: Re: Usuwanie pomników - kwestie prawne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:q64v4p$q61$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 10.03.2019 o 21:38, J.F. pisze:
    >Dobrze - aż się zdziwiłem jak "odbił" jak już był bliżej poziomu niż
    >pionu;)

    To to ?
    https://www.salon24.pl/newsroom/936507,obalili-pomni
    k-ksiedza-jankowskiego-w-gdansku-jest-nagranie

    Gdzie to odbicie ... moze od opon?

    Chyba, ze masz na mysli to "sprezynowanie" jak byl pod katem ok 40
    stopni.
    Widac, ze cos tam musialo pęknac na styku figury i postumentu.
    Ustawiajacy zadbali, zeby bylo podobnie mocno ?

    A swoja droga - sprawcy jakos zadbali, zeby pomnika nie uszkodzic i te
    opony podlozyli.
    Podejrzewam, ze nieumiejetnie, i nie mieli pewnosci ze sie nic nie
    stanie ... ale chyba sie nie stalo, to mozna im na plus zaliczyc ...

    J.