  • Data: 2019-03-09 07:11:25
    Temat: Re: Usuwanie pomników - kwestie prawne
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Osobiście uważam, że akurat w tym wypadku ta sama zasada powinna mieć
    > miejsce. Chciałbyś, by po Twojej śmierci kilka lat jakiś oszołom zaczął
    > pomawiać Cię o pedofilię?

    Po śmierci to mi wszystko jedno;)

    > Jak już pisałem, uważam, że na pomnik było
    > zbyt wcześnie zdecydowanie, ale na jego usunięcie - skoro już postawiono
    > - również.

    Ja uważam, że skoro są uzasadnione wątpliwości, to pomnik należało usunąć.

    > Będzie wypracowana procedura :-)

    Oczywiście - po pogonieniu pisorów z poligonu zadecydują władze
    Warszawy. Ponieważ pomniki zostały postawione wbrew woli mieszkańców to
    skończy się jak z aleją kaczyńskiego. Może schody zostaną, choć wątpię.

    Shrek