  • 11. Data: 2007-03-23 15:07:00
    Temat: Re: Ustawy dla Kowalskiego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Wojaczyński napisał(a):

    > Hm, ale przeciętny Kowalski nie czyta Dziennika Ustaw.
    > Dowiaduje się z mediów, od rodziny i od znajomych.

    Jego problem. Nauka czytania i pisania jest dla wszystkich.

    [ciach]

    > To to akurat wiem, ale jest różnica pomiędzy zabieraniem a kopiowaniem.

    A ślepy koń nie widział przeszkód na Wielkiej Pardubickiej.

    > Większość polskiego społeczeństwa nie widzi nic złego w używaniu
    > pirackiego softu. Oryginały są za drogie w stosunku do zarobków.

    Serio? No popatrz... Ja mam kompletny system operacyjny, pakiet
    multimedialny, biurowy i wiele innych dodatków za cenę... płytki.
    [ciach]

    > Przejrzałeś mnie. Nie jestem zdolny do samodzielnego życia.
    > Bardzo skomplikowane to życie. Tyle ustaw, że można się pogubić.

    No to już tylko ubezwłasnowolnienie i zamknięcie w domu opieki.

  • 12. Data: 2007-03-23 15:14:52
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-03-23 10:39, Jotte wrote:
    > W wiadomości news:slrn.eu041f.3vvo2o7.1.kocurek@news.home.net.pl Jacek
    > Wojaczyński <k...@p...pl> pisze:
    >
    > Liczne nowelizacje zmieniają
    > pierwotny tekst aktu i weź sobie to teraz poskładaj. Czasem gdzieś
    > znajdziesz wersję jednolitą wg stanu na jakiś tam dzień.
    Wersje ujednolicone są zawsze na stronach Sejmu.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession

  • 13. Data: 2007-03-23 16:16:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4603eefa$1@news.home.net.pl Przemysław Płaskowicki

    > Wersje ujednolicone są zawsze na stronach Sejmu.
    Fakt, są, i nawet od jakiegoś czasu opóźnienie nie jest takie duże jak
    kiedyś.
    Osobiście nie lubię tego źródła (choć korzystam, gdy muszę), szczególnie za
    formę publikowanych aktów - nie dość, że brak wyboru choćby pdf/html, to
    jeszcze ten upierdliwy, dwukolumnowy format dokumentów utrudniający czytanie
    i przeszukiwanie.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2007-03-23 17:31:13
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 23 marca 2007 15:34
    (autor Jacek Wojaczyński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@n...home.net.pl>):

    > Większość polskiego społeczeństwa nie widzi nic złego w używaniu
    > pirackiego softu.

    Podobnie jak 67,98 procent pań z Gdańska....
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 15. Data: 2007-03-25 18:58:24
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    wiadomości news:c37dd4-nmj.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Serio? No popatrz... Ja mam kompletny system operacyjny, pakiet
    > multimedialny, biurowy i wiele innych dodatków za cenę... płytki.
    > [ciach]

    No to teraz zainstaluj na nim jakiś program, który kupisz w sklepie,
    albo z płytki z "wyborczej".

  • 16. Data: 2007-03-25 19:22:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > No to teraz zainstaluj na nim jakiś program, który kupisz w sklepie,
    > albo z płytki z "wyborczej".

    Np taki do wypelniania PIT-ów lub deklaracji ZUS-owskich etc :)

    j.

  • 17. Data: 2007-03-26 01:12:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > No to teraz zainstaluj na nim jakiś program, który kupisz w sklepie,
    > albo z płytki z "wyborczej".

    (1) a po co?
    (2) Hitman 2 chodzi bardzo ładnie...

  • 18. Data: 2007-03-26 01:14:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    www.janosik.net

  • 19. Data: 2007-03-26 05:00:40
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    wiadomości news:ipfjd4-9p6.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > (1) a po co?

    A ja np. Super Memo chcę, albo inne "Talk to me".

  • 20. Data: 2007-03-26 05:25:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > www.janosik.net

    No właśnie o tym pisałem... Linuksiarz najpierw podaje linki a potem sie
    wykreca jak piskorz z odpowiedzi na powstaly problem, ze ten program nie
    sluzy do tego bo mnie nie chodzilo o alternatywe dla Placznika tylko o
    narzedzie do wypelniania pit-4 i deklaracji jakie zus udostepnia w
    formacie pdf: http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=1083

    O tym, ze trzeba byc co najmniej drugiego stopnia magikiem aby tego
    janosika uruchomic wspominac nawet nie bede, bo po co? ;P

    j.