  • Date: Fri, 23 Mar 2007 16:07:00 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustawy dla Kowalskiego

    Jacek Wojaczyński napisał(a):

    > Hm, ale przeciętny Kowalski nie czyta Dziennika Ustaw.
    > Dowiaduje się z mediów, od rodziny i od znajomych.

    Jego problem. Nauka czytania i pisania jest dla wszystkich.

    [ciach]

    > To to akurat wiem, ale jest różnica pomiędzy zabieraniem a kopiowaniem.

    A ślepy koń nie widział przeszkód na Wielkiej Pardubickiej.

    > Większość polskiego społeczeństwa nie widzi nic złego w używaniu
    > pirackiego softu. Oryginały są za drogie w stosunku do zarobków.

    Serio? No popatrz... Ja mam kompletny system operacyjny, pakiet
    multimedialny, biurowy i wiele innych dodatków za cenę... płytki.
    [ciach]

    > Przejrzałeś mnie. Nie jestem zdolny do samodzielnego życia.
    > Bardzo skomplikowane to życie. Tyle ustaw, że można się pogubić.

    No to już tylko ubezwłasnowolnienie i zamknięcie w domu opieki.