  • From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustawy dla Kowalskiego
    Date: Tue, 27 Mar 2007 00:12:13 +0200

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:eu8ran$r2p$2@serwus.bnet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z niedziela, 25 marca 2007 20:58

    > Jakiś? Argument taki sobie.... Równie dobrze mogę pokazać N programów nie
    > działających pod Windows lub działających z utrudnieniem.

    No np. taki, jak "Work and play in English", który ukazał się w
    "wybiórczej" całkiem niedawno.
    Wczuj się w los osoby, która komputerami się zbytnio nie interesuje, a
    została "skazana" na jakiś klon linuxa/bsd.
    Z jakimkolwiek oprogramowaniem się zetkniesz, czy to w gazecie, czy w
    sklepie, to odmówi ono działania.
    To niczym dawny los posiadacza np. Amstrada CPC464, gdy wszyscy wokół
    mają Commodore, Atari itp. sprzęty.

    Pokaż mi chociaż jeden program na linuxa, który nie ma swojego odpowiednika
    pod Win... Nawet typowo serwerowe oprogramowanie typu apache, mysql, php,
    jest supportowane dla systemów Windows.

    I wcale nie mówię tego jako zagorzały użytkownik Windows, sam postawiłem
    co najmniej kilkanaście serwerów na FreeBSD, na codzień mam do czynienia z
    konfiguracją nameda, apacha itp. rzeczy, ba... nawet XWindow, mam na swoim
    serwerze pod FreeBSD postawiony, ale daleki jestem od posiadania klapek na
    oczach, taki system nadaje się jako Workstacja do typowej pracy biurowej,
    ale nie jako komputer domowy, gdzie zastosowania są diametralnie różne.