eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUstawa o promocjach w marketach-szukam interpretacji, wyjaśnienia... › Re: Ustawa o promocjach w marketach-szukam interpretacji, wyjaśnienia...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.nask.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.t
    pi.pl!not-for-mail
    From: "Marcin Karpiński" <m...@o...plANTYSPAM>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustawa o promocjach w marketach-szukam interpretacji, wyjaśnienia...
    Date: Sun, 17 Nov 2002 23:05:03 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <ar93p8$mib$2@news.tpi.pl>
    References: <ar8ngg$8ji$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc239.zgora.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1037570665 23115 217.99.132.239 (17 Nov 2002 22:04:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Nov 2002 22:04:25 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:114835
    [ ukryj nagłówki ]


    Znalazłem, i mam kilka pytań do tych, którzy lepiej się na tym znają:


    Art. 15. 1. Czynem nieuczciwej konkurencji jest utrudnianie innym
    przedsiębiorcom dostępu do rynku, w szczególności przez:
    (...)
    emisji, oferowaniu oraz realizacji znaków legitymacyjnych podlegających
    wymianie na towary lub usługi oferowane przez jednego przedsiębiorcę lub
    grupę przedsiębiorców pozostających w związku gospodarczym, w
    okolicznościach wskazanych w pkt 1 lub 2.

    i:
    Utrudnianiem dostępu do rynku, o którym mowa w ust. 3, jest również:
    Emitowanie oraz realizacja znaków legitymacyjnych podlegających wymianie na
    towary lub usługi, oferowanych poniżej ich wartości nominalnej,

    i to:
    Nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji organizowanie systemu sprzedaży, o
    którym mowa w ust. 1, jeśli spełnione zostaną następujące warunki:
    1) korzyści materialne uzyskiwane z uczestnictwa w systemie sprzedaży
    pochodzą ze środków uzyskiwanych z zakupu lub ze sprzedaży dóbr i usług po
    cenie, której wartość nie może rażąco przekraczać rzeczywistej wartości
    rynkowej tych dóbr i usług,


    I pytanie: czy mogę nagradzać klientów mojego sklepiku, powiedzmy sprzętem
    AGD o wartości do 150zł, jeżeli kasa na tą nagrodę będzie pochodziła z
    marży?-powiedzmy dla klientów robiących zakupy >1500zł/mies 20%marży
    przeznaczam na te nagrody?

    Pozdrawiam, Marcin.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1