  • Data: 2004-10-28 20:48:42
    Temat: Re: Ustawa o ochronie zwierząt a Forum Gazety Zwierzęta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Barbara" <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:clqb20$mpg$1@inews.gazeta.pl...

    Basiu!

    Cała rzecz w tym, że ta treść nie jest sprzeczna z prawem. Sprzeczne z
    prawem byłoby urzeczywistnienie tych opowieści. Regulaminowy zapis dotyczy
    nie opisywania czynów niezgodnych z prawem, ale umieszczania tekstów, które
    są prawem zabronione. Takich tekstów jest wiele. Kłamstwo oświęcimskie,
    podżeganie do popełnienia przestępstwa, szkalowanie - nie chce mi się
    wymieniać.

    A sprawdzać to, to się od czasu do czasu sprawdza. Uwierz mi :-) . Ale z
    reguły osoby sprawdzane nawet o tym nie wiedzą i tyle. Te akurat opowiastki
    są tak mało wiarygodne, że nie warto się nimi przejmować - moim zdaniem.