    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustawa o ochronie zwierząt a Forum Gazety Zwierzęta
    Date: Wed, 27 Oct 2004 22:38:08 +0200

    Użytkownik "Maria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:clo82h$1d8$1@inews.gazeta.pl...

    Czy jeśli napiszę, że wczoraj zastrzeliłem człowieka, niewinnego to wszyscy
    czytający tę grupę mają obowiązek złożyć zawiadomienie o przestępstwie? To
    jest internet. Tu ludzie potworne bzdury wypisują. nie ma co się przejmować
    każdym artykułem. W każdym razie na pewno nie ma co od razu wdrażać
    postępowania karnego. Takie rzeczy trzeba sprawdzić.

    Z mojego rozeznania wynika, że co najmniej ten gość o ksywie VIP-1 nie robił
    tego. Pneumatyczny pistolet strzela co prawda na 20 metrów. Ale po pierwsze
    wcale wiewiórkę nie tak łatwo trafić (trafił 4 siedząc przy piwie). Po za
    tym musisz trafić w oko albo jakiś czuły punkt. Pistolety pneumatyczne mają
    stosunkowo małą moc. 20 metro to dla nich dużo. Pocisk doleci, ale nie
    spodziewam się, by miał wystarczającą energię do zabicia nawet wiewiórki.
    Załóżmy w wyjątkowo sprzyjających wypadkach. Cztery jednego wieczora?

    Strzał w oko załóżmy może wyeliminuje zwierzę na miejscu. Ale trochę w życiu
    strzelałem. Z różnej broni. Inaczej trafione zwierzę ucieknie. Później może
    paść, ale Ty tego nie stwierdzisz. No chyba, ze te wiewiórki tam jakimiś
    zwartymi stadami latają, a on ogniem posiewanym leje.

    Nie chce mi się tych postów analizować i wyciągać innych kretynizmów. Ale
    "Krowa która dużo ryczy ..." Te posty są bardzo mało wiarygodne.