eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUstawa o ochronie danych osobowych a księgi kościelne[bazy danych] i konkordat › Re: Ustawa o ochronie danych osobowych a księgi kościelne[bazy danych] i konkordat
  • Data: 2008-05-12 20:09:12
    Temat: Re: Ustawa o ochronie danych osobowych a księgi kościelne[bazy danych] i konkordat
    Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> napisał w wiadomości
    news:g09b5j$l4h$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > do której się od dziecka należało
    >
    > www.apostazja.pl

    Nie doczytałeś:
    "Chodzi o osoby niezainteresowane uczestniczeniem w oficjalnie
    przez tą organizację uznawanej procedurze wystąpienia z krk, zwanej apostazją."
    Na apostazja.pl podają tylko procedury jak zgodnie z prawem kościelnym się wypisać,
    ale nie jak zadbać o usunięcie danych osobowych z ksiąg parafialnych bez
    uczestniczenia w narzuconym przez krk akcie apostazji...