  • Data: 2004-08-03 07:41:43
    Temat: Re: Ustawa o dowodach zakupu/sprzedaży
    Od: "Julek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.60.0408030035220.-197659@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...

    > Dowodem w celu... ?
    > FYI: na przykład cel cywilny (pozwanie kontrahenta o zapłatę
    > przed sąd) i skarbowy (podstawa do naliczenia lub odliczenia
    > podatku) są różne.
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    Chodzi o dowód zakupu jakiejś rzeczy - czy jeśli kupię coś na ebay i nie
    dostanę od osoby sprzedającej żadnej umowy (bo np. jej się nie chciało jej
    wydrukować, albo nie chce zapłacić podatku), to czy treść zapisanej aukcji
    na moim komputerze wystarczy jako dowód zakupu?
    Niestety z serwera ebay znikają treści aukcji po 90 dniach.

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski