  • Data: 2004-08-03 22:18:00
    Temat: Re: Ustawa o dowodach zakupu/sprzedaży
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Aug 2004, Sebol wrote:

    >+ Dnia Tue, 3 Aug 2004 13:11:14 +0200, Gotfryd Smolik news naskrobał(a):
    [...]
    >+ nieprawdą jest że fakatura jest dowodem zakupu/sprzedaży w wszystkich
    >+ rodzajach postępowań? coś mieszasz.

    Jeśli to jest *tylko* faktura (nie spełnia nic więcej niż wymagają
    przepisy księgowe) to IMHO nie jest niczym więcej niż tymże
    dowodem.
    Sugerujesz że sąd uzna "papier" (niepodpisany przez *nikogo*) jako
    dowód zawarcia transakcji ??

    Bo tego że na papierze z fakturą faktura może *jednocześnie* być
    gwarancja, dowód wydania i dowód zapłaty bynajmniej nie podważam
    - wystarczy jak się podopisuje "ustalone w zwyczaju" ;) pola,
    takie jak "przyjąłem", "zapłacono" i podpisy...
    Ale owe pola IMO nie są fakturą !

    pozdrowienia, Gotfryd