  • Data: 2004-01-27 11:19:32
    Temat: Re: Ustanowienie odrebnej własnosci lokali
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Fonon napisał:

    > Może by wystarczyło, gdyby ustawa była lepiej napisana. Mnie interesuje
    > praktyka, przykłady jak się do tego zabrano.

    po złożeniu wniosku zarządy zabrały się raźno do przygotowywania uchwał
    o podziale i po ich przygotowaniu raxno
    rozesłały informacje do spółdzielców

    > Przykłady podziału, lub zasady podziału, będące podstawą do takiego
    > podziału.

    pan kowalski - mieszkanie 57 metrów, składajace się z ............. +
    piwnica 10 metrów + udział w gruncie.

    > Chodzi o działki gruntu na którym znajdują się obiekty użytkowane
    > wspólnie przez lokatorów różnych budynków.

    każdy lokator dostaje 1/452897 część (poważnie piszę)