  • 1. Data: 2004-01-27 10:42:07
    Temat: Ustanowienie odrebnej własnosci lokali
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Witam!
    Szukam informacji na temat zasad podziału nieruchomości do celów
    ustanowienia odrębnej własnosci lokali w trybie ustawy o spółdzielniach
    mieszkaniowych. Przykłady mile widziane! W jaki sposób dokonuje się
    podziału na osiedlach o zwartej zabudowie, stanowiących odrębną całość
    pod względem funkcjonalnym?
    Dziękuję za pomoc,
    Piotr

  • 2. Data: 2004-01-27 10:51:51
    Temat: Re: Ustanowienie odrebnej własnosci lokali
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Piotr Fonon napisał:
    > Witam!
    > Szukam informacji na temat zasad podziału nieruchomości do celów
    > ustanowienia odrębnej własnosci lokali w trybie ustawy o spółdzielniach
    > mieszkaniowych.

    a to co w ustawie nie wystarczy? :)

    > Przykłady mile widziane!

    przykład podziału?

    > W jaki sposób dokonuje się
    > podziału na osiedlach o zwartej zabudowie, stanowiących odrębną całość
    > pod względem funkcjonalnym?

    chodzi o to, że mieszkania różnych lokatorów są połączone, czy jak, bo
    nie rozumiem :(

    pozdro

  • 3. Data: 2004-01-27 11:10:43
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    marcin wrote:
    > a to co w ustawie nie wystarczy? :)

    Może by wystarczyło, gdyby ustawa była lepiej napisana. Mnie interesuje
    praktyka, przykłady jak się do tego zabrano.

    > przykład podziału?

    Przykłady podziału, lub zasady podziału, będące podstawą do takiego
    podziału.

    > chodzi o to, że mieszkania różnych lokatorów są połączone, czy jak, bo
    > nie rozumiem :(

    Chodzi o działki gruntu na którym znajdują się obiekty użytkowane
    wspólnie przez lokatorów różnych budynków.

    Piotr

  • 4. Data: 2004-01-27 11:19:32
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Piotr Fonon napisał:

    > Może by wystarczyło, gdyby ustawa była lepiej napisana. Mnie interesuje
    > praktyka, przykłady jak się do tego zabrano.

    po złożeniu wniosku zarządy zabrały się raźno do przygotowywania uchwał
    o podziale i po ich przygotowaniu raxno
    rozesłały informacje do spółdzielców

    > Przykłady podziału, lub zasady podziału, będące podstawą do takiego
    > podziału.

    pan kowalski - mieszkanie 57 metrów, składajace się z ............. +
    piwnica 10 metrów + udział w gruncie.

    > Chodzi o działki gruntu na którym znajdują się obiekty użytkowane
    > wspólnie przez lokatorów różnych budynków.

    każdy lokator dostaje 1/452897 część (poważnie piszę)

  • 5. Data: 2004-01-27 11:39:30
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Za takie informacje już dziękuję.

    PS. pl.rec.humor, czy jakoś podobnie czeka.

  • 6. Data: 2004-01-27 18:43:23
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Za takie informacje już dziękuję.

    to idz do radcy/adwokata zaplac mu i wymagaj czego tylko sobie zyczysz